Rabu, 15 Disember 2010

Jack Sparrow Muncul AkhirNya!!!

haha! da lama menanti filem Pirates of The Carribeans yg ke4..akhirnye muncul juga..hehe!~
gembira nya aku..filem yg pling aku giler nk kuar dah wlaupn bulan Mei nt..hehe!~ akn ku tngu mu Jack Sparrow..huhu!~ (zhafri tetap alam hati)...enth la knp aku giler cter pirates ni..cter nye pelik2 ckit tp bagi aku..ape aku kisah da aku minat kn..haha!~ 
akan datang bulan Mei ni..hehe!~
tapi kalu nk di jadikan cerita la kan..sbnrnye aku tk tgk filem pirates ni stat dri mule2 die kuar..sbb time tu aku ase mcm tk wujud je cter tu..hehe!~
then aku stat GILER mase sepupu2 aku ajak tgk filem pirates of the caribbean dead mans chest..time tu aku jd teruja dgn filem ni..
geli tgk sotong tu smpai skrg tak makan sotong..haha!~
tp mase aku tgk filem ni aku tk bape paham ngn jalan cter nye..rupanye spupu aku kate ade filem sblmnye..owhh..lepas tu aku pn mencari la DVD filem pertama pirates...ble aku tgk baru la aku faham jalan cerita filem tu..hehe!~
ni la filem 1st..aku leh tgk yg 2nd dulu..hehe!~
lepas tu aku da semakin GILER n GILER dgn filem ni..aku tngu la filem yg ke3 nye kuar lak..hehe!~ filem ketiga ni aku g tgk wayang kt mane upe..dgn my Lovely Honey..hehe!~ my sister n sape ag sorang ye..upe lak..(tau sje wat2 lupe)..
suke tgk Johny Depp a.k.a. Jack Sparrow..
aku ingt kn ni filem terakhir pirates..rupenye ade ag..sbb tajuk nye At World's End..hehe!~
so skrg aku menanti filem Pirates yg ke4 kluar..yg akhir ni aku nk tgk kt wayang..tp btul ke kali ni yg terakhir??? hehe!~ tertanya2 la pulak..kalu ade ag pn aku SUKE!!!!

p/s: siap ada koleksi DVD Pirates Of The Caribbean ni tau..jangan jeles!!! haha!~
  1.        Pirates of The Caribbean : The Curse of The Black Pearl
  2.        Pirates of The Caribbean : Dead Man's Chest
  3.        Pirates of The Caribbean : At World's End
  4.        Pirates of The Caribbean : On Stranger Tides (akan datang)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan